Note fondée sur 977 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2023 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Brisbane International Virginia, Gestion de l’hôtel
Thanks for your wonderful feedback. We're so pleased you enjoyed your stay with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2018 par Kerrie , Gestion de l’hôtel
Thank you Bernard
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montreal

Très belle en

Publié le 21 juill. 2017 sur Expedia
Hotel très bien. Personnel très gentil et amicale. Ils nous ont donné tous les infos quand nous sommes arrivés. La chambre était propres avec tout ce que nous avions de besoin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2017 par Kerrie, Gestion de l’hôtel
Hi Martin, Thanks so much for your lovely comments. Our staff will be impressed to hear that you found them very friendly and helpful. We look forward to welcoming you back to our property in the future. Kerrie Wilson Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2016 sur Expedia
L'hôtel est bien mais à 12km et non à 6,8km de l'aéroport dans un quartier commercial. Il n'y a pas de navette. Le personnel est très gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2016 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir choisi de rester avec nous.
2 sur 5
par un voyageur

Ok, mais trop de bruit

Publié le 23 déc. 2015 sur Hotels
Hotel ok, propreté et état moyen mais pour une nuit cela peut aller. Par contre l'isolation phonique est inexistante et si un de vos voisin tousse ou parle, vous entendez! De plus toutes les chambres donnent sur le parking, donc des 5 am vous entendez les portes claquer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2017 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches.
5 sur 5
par Nathalie de Thyez

super §

Publié le 28 sept. 2015 sur Hotels
Very well welcome at the reception desk even our arrival was around 2:00am. Nice Hotel, easy to use because close to the Airport. I really appreciate the service and especially the Breakfast ordered and served in the room in 5 mn. I highly recommend that hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Belle établissement

Publié le 23 avr. 2015 sur Hotels
Très proche du centre, de la plage et de restaurant en tout genre. Je recommande
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Arron, Gestion de l’hôtel
Hi Jayson,We really appreciate you sharing your experience with us; we were happy to have you stay with us.We make every effort to ensure that our guests are comfortable while they are away from home.We appreciate you taking the time to provide feedback for others, as well.We hope to see you again very soon.Kind regards, The Team from Brisbane International Virginia
4 sur 5
par un voyageur

Handy to visit northern suburbs

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Convenient to Sandgate & Airport for my trip. The staff were lovely. The restaurant catered for a special request i had for a light dinner. The room was spacious however the air conditioner im my room was noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Arron, Gestion de l’hôtel
Hi Janette, thanks so much for sharing your experience with us. We appreciate you taking the time to provide feedback for others. We hope to see you again very soon.Kind regards, The Team from Brisbane International Virginia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Wotif
The reception staff were all lovely but can’t say the same about a senior restaurant staff member. I ended up leaving the restaurant before I even ordered and walked across the road to subway for dinner instead. I’ve spoken to the complex about the experience. The room was clean but needed maintenance - plaster off the wall, freezer iced over, mould in shower, no screen on the window, bathroom vent so loud it sounded like a helicopter taking off. The bed was very comfortable though and I did get a decent sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Arron, Gestion de l’hôtel
Hello Tina, we appreciate your honest feedback, and we will try our best to keep it in mind for future guests. Thank you very much for sharing your experience with us. We appreciate you taking the time to provide feedback for others. We hope to see you again very soon.Thank you very much, Brisbane International's Team Virginia