Note fondée sur 905 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de St-Jean-Sur-Richelieu

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
The internet didn't work and at the reception , they didn't care .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur de Longueuil

Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michel,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Basic but room had everything we needed for our one night stay. We had a great dinner at the Anchor Bar next door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi JamesThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
No WiFi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mohammed,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Angyal, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ali,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Just what i expected, good for 2 nights to watch Buffalo lose to KC ..... Again.... wide right
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Paul,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
The room was big and very quiet. Quite for being on the first floor near an entrance door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi James, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Bedbugs. Bedbugs are bad here. First and second room both had them. The staff was shown and still insisted that they didn't have the bedbugs. Never again will I stay there, questioning use of Xpedia too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Nice stay

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
It was wonderful the desk associate was great. Only complaint no microwave or fridge. People and room were wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6