Note fondée sur 17 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Accessible to the city.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

CONVENIENT AND SAFE TO STAY

Publié le 24 mars 2021 sur Hotels
Safe and convenient as well is and clean friendly stuff
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
Wifi service was down, TV sketchy. No room safes. General repair of the room was poor, chipped furniture, burn marks in the rug, batteries dead in the TV remote. Breakfast mediocre. Our second stay there and the only reason we returned was it's location for what were we doing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2020 par Berns, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Warm greetings! Thank you for taking the time sharing with us your experience during your recent stay, you are very important to us rest assure that we will pay attention to the information you have shared to us, our management will take actions to all your concern to improve our service. We hope you could give us the chance to be your hotel partner when you are in Cabanatuan City. Thank you! Sincerely yours, Berns Farol Sales & Banquet Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par Berns, Gestion de l’hôtel
Dear sir Dwight, Thank you very much for your feedback. We are glad to hear that you had a great time staying with us. Hoping to accommodate you again soon. Sincerely, Bernadette G. Farol Sales & Banquet Manager