Note fondée sur 25 évaluations de clients

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2,6 sur 5
60 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Wotif
Price- 10/10 Location- 10/10 Cleanliness. 10/10 Staff. 10/10 I definitely going back again to this hotel next time I will go to calamba city. (Stayed there for 23 days).
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Wotif
Very convenient. Easy access to public transport. The room is clean and good size. The only thing i do not like is the smell of the room when i first time i arrived. The fumes of cigarette or tobacco was so strong. It seems like the nicotine sticks on the wall. You have to bring your own disinfectant and a good smell rubbing alcohol to neutralised the smell. Over all rating from me, it is very good.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2022 sur Expedia
its near Rizal Shrine and SM Calamba. It has parking space for guest. Staffs were really accomodating, knowledgeable and friendly. It's very spacious, clean and I really love the view from my room's window.
4 sur 5
par un voyageur

Overnight stay

Publié le 5 juill. 2022 sur Hotels
It was ok. Kinda of a hassle that the mood light is not connected properly as it shares the same switch as the main light plus Netflix isn't working. It was ok though.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 nov. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2019 sur Hotels
Needs more improvement in cleaning
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels