Note fondée sur 206 évaluations de clients

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4,2 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par The Bertram Inn Management, Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us, we look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par The Bertram Inn Management, Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us. We look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par The Bertram Inn Management, Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us. We look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Travel for funeral

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Location was convenient for my travel needs. Grounds and neighborhood are beautiful. There could be better signage for differentiating the country club from the hotel. Room was very poorly lit, but the staff provided an extra lamp upon request. I didn’t use the spa services, room service or eat at the restaurants on location, so I cannot comment on those.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
This place was a beautiful getaway! We can wait to come back in the summer time and bring the kids! This place was so fancy and the history adds to the nostalgia!! Best place we've ever stayed at and we'll worth the money!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Glenmoor Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we look forward to seeing you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par The Bertram Inn Management, Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us. We look forward to seeing you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
I checked in around 5:00 PM and left about 20 min later. Came back about 10:30 PM . The room was cold 62 degrees. I kept turning up the heat but after an hour it was only 64. I called front desk and they looked for another room ( the night girl was very pleasant and helpful) At midnight I was moved to a warm room. In the AM , in my room I stepped on a stink bug . I told the gentleman at the front desk and he said “ welcome to Ohio “ Ummm stink bugs should be hibernating this time of year . I wasn’t offered any compensation for the inconve
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Glenmoor Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing with us, we do apologize about that, we strive hard to provide exceptional service and keep the rooms in tip-top shape. Unfortunately, we are not perfect no matter how hard we try. Something gets by.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2023
5 sur 5
par un voyageur

Stay here

Publié le 26 oct. 2023 sur Hotels
Great, way nicer than a normal hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2023 par Glenmoor Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope to see you again.