Note fondée sur 935 évaluations de clients

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2,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Christine! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep your standards in the future. Regards, Amelia.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2022 sur Hotels
Première nuit, chambre beaucoup trop bruyante…. À l’office, impossible de changer…très mal dormi….car à côté d’un boulevard… La deuxième nuit, retourne à l’office et il a bien voulu nous accommoder…. Nous avons enfin pu mieux dormir… Le personnel est gentil, les femmes de ménage très aimables. C’est trop cher pour ce que ça vaut…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2022 par Damien, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvie, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Damien
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2018 sur Hotels
Propreté douteuse. Réfrigérateur à off...On s'en est rendu compte le lendemain matin et notre bouffe était perdue. Toilette qui fait du bruit toute la nuit. Lits très inconfortable. Wi-Fi qui ne fonctionne pas.
2 sur 5
par un voyageur

Inadmissible niveau propreté

Publié le 4 févr. 2018 sur Hotels
Inadmissible à ce prix là d avoir une chambre aussi sale et d un tel état !!!! WC bouché. "Waterfront"=20$ de plus alors nous avons eu une chambre côté route (juste un espace herbeux nous séparait de la route!). Salle de bain dans un triste état également. Déçus d avoir payé aussi cher une chambre. Même les motels sont plus propres !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2018 par casa loma, Gestion de l’hôtel
we are sorry for any inconvenience. we appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Jaikishan! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Las habitaciones tienen un fuerte olor a humedad, la ropa de cama está sucia no las habían cambiado, la pared con huecos y el baño también estaba sucio y estaba roto Realmente el mantenimiento deja mucho que desear como no era reembolsable nos tuvimos que ir para otro lugar. El aire condicionado era lo único que funcionaba bien. No se lo recomiendo a nadie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
¡Lamentamos las molestias ocasionadas, Any! Seguramente analizaremos este problema y haremos todo lo posible para mejorar su experiencia. Saludos, Lisa
3 sur 5
par un voyageur

Stay at your own safety!

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Many broken and OUT of date features. This area went through Hurricane Ivan last year, and looks like they are still remodeling. This room should have been out of service, d/t many wrong things. Broken handles, unfinished walls, messy bed, the front office had a broken overhead light, the closet hang up area was in terrible shape. Guests were making noise in the hallways until 3AM! DID not get restful sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Sincere apologies, Guest! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Lisa
3 sur 5
par un voyageur

Ok stay

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Shower had luke warm water at best, and all fixtures loose in the wall. Shower curtain rod was supported loosely on top of the shower insert. Otherwise the stay was comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Roy! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Lisa
2 sur 5
par un voyageur

Not average

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
This is a one star motel at best. Staff was friendly, but a sub standard room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Lisa , Gestion de l’hôtel
Hey, Cheryl! Thank you so much for rating us positively. As per the feedback, we can see that you are not completely satisfied with our services, we have notified the concern with our significant team to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
The hotel does not have an elevator to second floor. The door out to the porch didn’t close well and excessive traffic noise was heard late into the evening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, John! Do not worry we are working day and night for continuous improvement. We ensure a better experience on your next stay. Regards, Lisa