Note fondée sur 211 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Lexington
Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
A clean and comfortable place for a quick overnight trip to visit friends in the area or to rest on a long trip. The only real downside was that it is right off the highway so there is a lot of traffic noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Everything was excellent. From check in to check out was great. Room was clean and stocked with everything and the staff was very friendly especially Sheba, I would recommend this place to anyone!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi KennonWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Clean and convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi MeganThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Great Motel!
Publié le 26 déc. 2023 sur HotelsGreat clean room and the people there r nice and friendly. Wud definitely recommend anyone to stay here whether u r passing thru or just visiting someone.
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Walls were nasty bedspread was nasty and old blood on the nightstand
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
It was a dump not friendly loud I will not go back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
I have stayed here many times. It works for me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review, we really appreciate the support. We look forward to seeing you again soon! Cameron A. #Team6