Note fondée sur 47 évaluations de clients

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3,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2022 sur Expedia
Terrible. No one at the reception and we have to wait for more then 15mins before get into our room. The hotel a bit dull and the smell is terrible like an old building. Poor cleanliness. You can see dust from the fan ventilation inside toilet
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 janv. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2020 sur Expedia
Nothing interesting.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2020 sur Expedia
Ada lipas kecil dalam bilik
2 sur 5
par un voyageur de Langkawi

Publié le 14 déc. 2019 sur Expedia
The area a reception you would think the rest of the hotel would be a great experience. Not the case. The hallway to the room has old stained carpets. The hotels smell is a musty odour. The room also smelt the same and felt damp. The shower head was leaking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2019 par Halim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back and we like to apologized for the inconvenience caused. we will take it as serious matter and action will be taken due this issue. Thanks again for your comment.
2 sur 5
par un voyageur

Musty hallway and room

Publié le 26 nov. 2019 sur Hotels
The price was okay. Firstly I was given a small room but no smell. Then, the water heater got short circuit, so I was transferred to another room for the other night, a bigger room but the room was so musty. I had to ask for some air freshener from the staff. They were kind to give me one but it wasn't much help.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2019 par AISHAH , Gestion de l’hôtel
we apologize and sincere regret about what happend, we will make sure the inconvenience won't happen againt
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2019 sur Expedia