Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Dan Kelly (General Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Andre,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2019 sur Expedia
Great hotel; love the Reception/ lounge bar deco, food and service were great. No mini bar fridge in the room which was odd (nice to keep drinks and water cool in this hot weather). Everything else was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Michael Lavizani, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the hotel. I am delighted to hear that you enjoyed your visit to the Cotswold Waterpark I shall forward your words of encouragement onto the team. Best wishes, Michael Lavizani
4 sur 5
par un voyageur

Endroit charmant

Publié le 13 mai 2019 sur Hotels
C’est un endroit relaxant magnifique On a eu beau temps donc nous avons adoré le petit déjeuner au soleil et la balade autour du la
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We hope to welcome you back in the future. Kind regards, Michael Lavizani
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2018 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent review. Kind regards, Mark McKnight Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Best place to stay in the area

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
This isnt my first stay here and def wont be my last. Great, friendly and accommodating staff, beautiful location. and dog friendly. I like that I can work and relax there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Dan Kelly (General Manager)., Gestion de l’hôtel
Dear Jason, Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Great location large clean rooms. Ours had a balcony overlooking a small inlet off the lake. However, their insistence on sticking to breakfast sittings at 6:30, 7:30, 8:30 or 9:30 even when quite is very inconvenient. It also means that food prepared for one sitting is still left out for the next one or two, one or two hours later. As a result, our eggs were like rubber and bacon barely edible as it had hardened like plastic and the sausage had developed hard thick skins! A real shame because clearly the food is good quality just left far too long under the heat lamps causing it to plasticise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Dan Kelly (General Manager)., Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Very comfortable and spacious room. Lovely pool/spa. Great buffet breakfast. Menu in the restaurant did not really match the quality of the hotel. Wine was expensive, but good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Dan Kelly (General Manager)., Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Absolutely amazing got to see to believe just make you book your Spa access before you go.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Dan Kelly (General Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Kemal,Thank you for the great review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Dan Kelly (General Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Steve,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Dan Kelly (General Manager)., Gestion de l’hôtel
Dear Adele,Thank you for the review! Best Wishes, Dan Kelly (General Manager).