Note fondée sur 404 évaluations de clients

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4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024
Great customer service
5 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Front desk very professional. The breakfast was very good.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Service
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Overall the staff was great, but other parts were a hot mess. For one, the elevator had a large weird smudge of a viscous white/clear substance I hope was lotion on the door… which was also in a few places along the hallway walls. As for the room, there was an odd stain on the carpet as soon as you enter and several more on the couch that were less than pleasant. There was accumulated dust in a few places and the picture frames were also damaged. The shower was weirdly hardly to turn off, too. It’s a shame because the place looks great on the outside but the room was just a no. I expected more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Christina Ferriello, Gestion de l’hôtel
Good evening Kelsey, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your positive feedback regarding our staff, but we apologize that your stay was not up to our standards. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. I have shared your feedback with the housekeeping and maintenance leadership team, so we can do our best to ensure this does not occur again. I certainly hope you will give us another chance to make right on this experience.We hope to see you again. Feel free to let me know if there is anything we can do to make your next stay a memorable one.Sincerely,Christina FerrielloGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Staff was amazing, no continental breakfast