Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par jm, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Nice and more
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Debra Whalen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
It was close to the denistry office my wife was having oral surgery. Convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Debra Whalen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Raymond,Thank you for choosing to stay at our Red Roof Plus+ Columbus Dublin. I appreciate your 4/5 score following your stay but would love for you to consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve to provide you with a better experience.I do hope that you will return to our hotel, or any other Red Roof in the future.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Debra Whalen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
The clean room The staff Premium snacks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Debra Whalen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Debra Whalen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2024 par Debra Whalen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Debra Whalen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

No frills, budget friendly, worn out

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
The staff were very friendly and no extra charge for our puppy. The mattress i slept on was very worn on one side, i had a backache within 30 min. The middle of the mattress still had some support. My autistic son came out of the bathroom saying "grasshopper", so i dont know what type of insect had been there. Very dated, but also very budget minded at less than $80.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Debra Whalen, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are in the process of replacing our mattresses. We hope to see you again.