Note fondée sur 251 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2022 sur Expedia
La propreté de l’établissement , le calme , et le personnel très gentil , un seul petit bémol le manque de respect de certains voisins de ma chambre , enfants et parents très bruyants .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Matt,Wow! A perfect score! Thank you for making our day. We appreciate your support and hope to see you soon. Safe travels!Warm regards,Guest ServicesComfort SuitesCottage Grove-Madison
5 sur 5
par un voyageur de NEW ULM

Publié le 27 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Paul,We were delighted by your positive review! Thank you for choosing us for your stay and are looking forward to your next visit.Regards,Guest ServicesComfort SuitesCottage Grove-Madison
5 sur 5
par un voyageur de Independence

Publié le 27 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Joe,We appreciate your feedback! It's wonderful to know that our team made your stay special. We look forward to your return.With warm regards,Guest ServicesComfort SuitesCottage Grove-Madison
5 sur 5
par un voyageur de Davison

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Very clean and nice hotel. One prop is there were several USB outlets and plugs in each room - A small, but cool detail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Mickey,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are happy to hear that you enjoyed your time at Comfort Suites Cottage Grove-Madison. Our goal is always to exceed your expectations! If there is anything we can help you with during your next visit, please don't hesitate to let us know. We hope to see you again soon.Regards,Guest ServicesComfort SuitesCottage Grove-Madison
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
On the morning of our checkout, housekeeping incessantly knocked on our door at 9:30am. I went to the door to reply by asking them to come back later but they did not leave. I cracked open the door and asked if the checkout time was still 11am. They said yes, and they were checking to make sure we were “up and leaving soon.” We had the do-not-disturb sign on the door and this definitely was a disruption and unnecessary annoyance to be woken up and inconvenienced over an hour before the checkout time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are so sorry that your experience didn't match our standards of hospitality, Julia. We are committed to providing the best amenities and attentive service, and our disruption resulted in us missing the mark on both. We will share this feedback with our team as a training opportunity to prevent this from happening again. Please contact us if you would like to discuss this further.Guest ServicesComfort SuitesCottage Grove-Madison
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.Regards,Guest ServicesComfort SuitesCottage Grove- Madison
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels