Note fondée sur 925 évaluations de clients

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4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur de Everett

Publié le 29 mai 2024
It was a great place for a one night stay. I would stay there again.
5 sur 5
par un voyageur de Portland

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The stay was ok. The Jacuzzi room we got was nice, but we had a loud couple with their young child with them that were pretty noisy in the room adjacent to ours. Would have been nicer if you couldn't hear the people in the next room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback! The jacuzzi rooms are in our interior corridor in the quietest are of our property. The next time you stay with us, please let us know if you are being disturbed as we'll notify any offending parties, even those that involve a sugar rush to ensure you have a comfortable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
I liked that this hotel was tucked away but yet close to the freeway. The staff were very helpful. They went above and beyond to help carry a disabled individual to and from their room. The breakfast was hot and fresh!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us! Our staff does a great job of ensuring that everyone of our guests enjoys the same experience that we are known for. We hope to see you next time!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
We apologize for any issues you may have had. You can always contact us directly to let us know what the issues were as we do take complaints seriously.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
I apologize your stay didn't go as you expected. We'll be critical about this to ensure our team is on the same page and providing a consistent experience that all our guests enjoy.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Appreciate you noticing our team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
I had a fantastic stay here! The room was so clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us!