Note fondée sur 46 évaluations de clients

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2,7 sur 5
70 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Expedia
Dead bugs and dirt in the coffee pot. TV is on antenna so it was constantly scrambling for service and last had to shave with cold water, hot water finally kicked in 10 minutes after the fact. All in all roughly $30/$40 over priced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2023 par Manager , Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2023 sur Expedia
Property is ready for a remodel. Outside area needed cleaned up. Mattresses and AC units need hauled off. Beds were decently comfortable and AC units did work great. Need dead bolt on doors. I loved the Counce, TN area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your honest advise.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2022 sur Expedia
Close to State Park was the only good thing about the trip
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2022 par Manaher, Gestion de l’hôtel
Thanks!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mai 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2022 sur Hotels
Very gross
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Sorry to say, but I should upload pictures of the mess you left for us! So that other hoteliers know that who you are!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Supposed to be a two night stay. We walked in and within five minutes roaches appeared. We slept with the lights on. Got up the next day and checked out. The wallpaper was falling off the walls roaches were running out from bathroom mirror and outlet covers. The coffee pot had old coffee in it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2022 sur Expedia
The room was dirty. People were outside talking or banging on doors all night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvevience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Sorry, if you that way!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2022 sur Hotels
We found a bug just after we got there. During the night my wife was bitten several times.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience. We appreciate if we know the room no. to carry out pest control.