Note fondée sur 35 évaluations de clients

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3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
Personnel très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2023 par Laurène, Gestion de l’hôtel
Cher Mohamed,Nous vous remercions chaleureusement pour votre jolie note ainsi que le gentil commentaire concernant nos équipes. Nous sommes ravis qu'elles aient été à la hauteur de vos attentes. Nous leur ferons savoir que vous avez été satisfaits de leur qualité de service.Au plaisir de vous accueillir l'année prochaine !
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mars 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Très déçu globalement

Publié le 12 mars 2020 sur Hotels
Expérience globale très decevante pour un 4*. Si l'accueil et le petit déjeuner sont à la hauteur du standing, la qualité de la prestation s'arrête là. Déjà pénible d'entrer et sortir de cet hotel avec un ascenseur unique et un escalier qui vous emmene dans des couloirs interminables, chambre petite, confort du canapé lit à revoir, pas de gym etc... Bref ce n'est pas un cauchemar mais je ne le recommenderais pas.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de saint Barthélémy - Antilles

Publié le 7 févr. 2019 sur Expedia
Très bon hôtel. Une équipe accueillante et dynamique
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 avr. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
The hotel is ideal for skiing and is essentially a ski in/ski out property with a very short walk from the back of the hotel to the gondola. There is a ski rental at the entrance to the hotel. The staff is very nice. However, the hotel is a little worn and could use some updating. The elevator is small and outdated; have to push down button even when going up leading to much inefficiency with people getting on for both directions. We had a 2 bedroom/shared living room which was comfortably with a beautiful view of the slopes; be aware there's only 1 toilet although 2 showers/bath for multiple people. Rooms are a little dated. Very nice buffet breakfast with croissants, cheese, eggs, meats, lox, fruit etc, but gets a little hectic at times. Overall was a very nice experience at the hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
The hotel staff were super friendly and were one of the main reasons I would considered staying at another Fahrenheit seven location. The hotel in total however was disappointing. As someone else has mentioned the reception is on the 3rd floor which although is common in city hotels there is only one small lift which makes getting there really tricky at most times of the day. You need to go to reception for breakfast and to go to the ski room, so it’s an important location which is a pain to reach. The hotel overall needs a good spruce up. The carpets are old and dirty, especially the one in the main lift which is your first impression of the hotel. It really needs a good clean in most areas to make up for the price tag. The rooms were really nice and clean, but for the price I would have expected a shower in the bathroom. There is a gondola right outside which makes the location great!
4 sur 5
par un voyageur

room with a view

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
great location ski in out access to slopes ,Room overlooking slopes cosy hotel with very nice dining and bar area fine food but limited menu if you go for half board ,staff tried to delivery the best service however some errors due to inexperience. Rooms comfortable and clean hallways and corridors lacked maintenance .
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia