Note fondée sur 276 évaluations de clients

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4,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Bruyant et décevant

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Pas de parking privatif, il faut se garer devant dans la rue. Chambre très bruyante : proche de la rue et animations musicales. Petit déjeuner soit disant inclus, mais fait ce n est qu un plat de la carte avec un café et si on ne boit pas de café, c est un supplément. Le service n est pas agréable sauf pour quémander le pourboire. Bref très grosse déception. La qualité du restaurant est moyenne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir porté ce problème à notre attention Franc. Nous sommes fiers d'offrir la meilleure expérience client possible et je suis désolé que nous n'ayons pas réussi dans ce cas. Nous prendrons en compte vos commentaires pour améliorer le service.Passe une bonne journée!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The property was fine, old school Mexico. Staff was fantastic, business of diving not so good. After going back and forth with both the front desk (front desk VERY responsive, that's a positive) and dive shop for a week and getting settled to dive w Blue Angel, I got an email from the Dive Shop Manager a week later telling me (because I had not had a dive since 2023, about six months) that I had to pick one ---- a. pay for a $110 USD class to refresh, b. Pay approx $100 USD for a private Dive Master or c. pay $400 for a private boat. I declined to dive with them, and instead we did our diving with Aldora which was great, and I didn't need a special class. We are experienced divers with advanced certifications and were offended by the money grab. However, to my surprise, the hotel charged me $10 a day for my wife and I to walk off the dock into the Aldora dive boat. This was no where in the contract or the Blue Angel website. I thought it was tacky. But to Blue Angel's defense, the hotel manager wiped the charges off the bill. Thanks greatly to him for his quick reaction and great customer service. All in all, OK property and definitely only for divers. Some complain about beds, road noise and tanks clanking around early morning, we didn't notice. Put a beach towel on the floor behind your door, it does the trick. Beds just fine, it's a dive property, there are going to be clanging tanks.....deal with it. Many thanks to the staff of the restaurant and front desk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the kind words, Dave. We’re so happy you enjoyed your stay at Blue Angel Resort. We strive to offer every guest the best experience. Your praise mean a lot!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Ocean front
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the kind words, Timothy. We’re so happy you enjoyed your stay atc Blue Angel Resort. We strive to offer every guest the best experience. Your praise mean a lot!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Great staff and excellent dive company on premises! No frills... but great food and people!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the kind words, Joanne. We’re so happy you enjoyed your stay at Blue Angel. We strive to offer every guest the best experience. Your praise mean a lot!
5 sur 5
par un voyageur de Beggs

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
I absolutely love the Blue Angel. They have the nicest little restaurant with live entertainment that you can even watch from your balcony. Staff is amazing and the location is perfect. Just far enough away from the cruise ships.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the kind words, Wendy. We’re so happy you enjoyed your stay at Blue Angel Resort. We strive to offer every guest the best experience. Your praise mean a lot!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
The grounds and music and restaurant was very nice. The room smelled moldy and was very run down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the kind words, Lori. We’re so happy you enjoyed the restaurant and music. We strive to offer every guest the best experience. Your praise mean a lot!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the kind words, Carol. We’re so happy you enjoyed your stay at Blue Angel Resort. We strive to offer every guest the best experience. Your praise mean a lot!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
I love Blue Angel Resort. The onsite restaurant is amazing, and breakfast is included (also amazing). Excellent onsite diving available. Loved the ocean view.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2023 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Thank you Katlheen!