Note fondée sur 905 évaluations de clients

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4,5 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Dear EricThank you for shared your recommendation, we hope to welcome you back very soon!Kind regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2023 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,We would like to thank you for your positive recommendation, we look forward to welcome you back very soon!Best Regards!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2021 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Pascal, Thank you for taking the time to share your rate. We deeply regret to learn that we did not meet your expectations , do not hesitate to contact me at edgguzman @ palaceresorts . com for any assistance you may require. We remain at your service. Alan Guzmán - Social Media
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 14 févr. 2021 sur Hotels
Superbe hôtel avec d’excellents restaurants !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2021 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Malaurie; Thank you for choosing Cozumel Palace. We look forward to welcome you back soon. Warm regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2020 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your rating, we all look forward to the opportunity of hosting you once more!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2020 sur Expedia
Le water volley,le jacuzzi dans les chambres et le mini bar, qualité de la nourriture, proximité du centre ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por compartir con nosotros tus comentarios. Nos complace saber que logramos cumplir e incluso superar tus expectativas. Esperamos tener el honor de recibirte nuevamente en nuestro resort. Atentamente,
4 sur 5
par un voyageur de Port camargue france

Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia
Hotel très confortable personnel chaleureux repas et Buffet excellent et variés Hotel un peu vieillissant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por compartir con nosotros tus comentarios. Nos complace saber que logramos cumplir e incluso superar tus expectativas. Esperamos tener el honor de recibirte nuevamente en nuestro resort.
5 sur 5
par un voyageur de france

Parfait!

Publié le 3 mars 2018 sur Expedia
L'accueil est exceptionnel., le personnel est tres attentionne. Tout est fait pour passer un agreable sejour., la vue de la chambre, la qualite des repas, les serviettes changees plusieurs fois dans la journee , la oroximite du centre ville ! Les enfants sont pris en charge par Marta pour tout type d.activités . Le spa exceptionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2018 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
franck, Merci pour vos commentaires. Por nous, il est très important de dépasser les attentes de nos clients. Nous sommes ravis de savoir que ce fut le cas lors de votre dernière visite au Cozumel Palace . Notre magnifique Resort est certainement la meilleure option pour passer des vacances relaxantes et amusantes pour tous les âges. Il nous fera plaisir de vous accueillir à nouveau et de créer de nouveaux et merveilleux souvenirs pour vous et votre famille. Cordialement,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
I am sad to write this since we stayed there 10 years ago and had the most amazing experience. We booked an "ocean view" room through Expedia. There are about 8 rooms on the first floor that DO NOT match the pictures shown on Expedia for these rooms. Mainly there is no useable balcony as they are on the ground level overlooking the pool area. There is a door with approximately 2' to the rail. Not the balcony with hammock as pictured. We requested a change and were told we needed to upgrade to an "ocean front room". Note the listings above: "ocean view" and "ocean front" are pictured as the exact same room.... My mistake was paying the $450 upgrade assuming I could work it out with the hotel or Expedia the next day. I notified the hotel management through expedia the next day and throughout the trip was not able to get any resolution. The whole thing felt like a scam. I was told through emails with management to speak with an agent at the guest service desk, and was given a name. This agent then proceeded to play dumb. We are still working to resolve this through Expedia. Disappointed in the hotel and Expedia for allowing that listing to remain as is. Also mad at myself for not paying attention to the similar reviews I read before booking. Read them There is also constant harassment to attend a timeshare presentation for resort credit that you cant use. Very annoying and a new development. The service staff outside of the front desk area are great however.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Christopher, We sincerely apologize for the disappointment you experienced during your recent stay at our resort. It deeply saddens us to hear that your expectations were not met, especially considering your previous amazing experience with us. We regret any confusion regarding the room type and balcony amenities, and we understand your frustration in not receiving the accommodations you anticipated. Your feedback regarding the discrepancy between the room descriptions on Expedia and the actual amenities is duly noted, and we will work closely with Expedia to rectify this issue to prevent any further miscommunication for our future guests.We are truly sorry for any inconvenience caused by the persistent timeshare presentation offers, and we will address this matter internally to ensure a more comfortable and enjoyable experience for our guests. It's heartening to hear that you found our service staff outside of the front desk area to be great, and we will certainly pass along your compliments to our team.Please know that your concerns are taken seriously, and we are committed to resolving them to the best of our ability. We appreciate your patience and understanding as we work towards a resolution with Expedia. Should you require any further assistance, please do not hesitate to reach out to us directly. We hope for the opportunity to regain your trust and welcome you back for a truly exceptional stay in the future.Respectfully,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Cozumel Palace, Gestion de l’hôtel
Dear Donnell,Thank you for your positive recommendation, we look forward to welcome you back!Best Regards!