Note fondée sur 932 évaluations de clients
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4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de dallas
Publié le 13 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Walt D, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Great location within 5 min from 635 and Tollway
par un voyageur
Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Na
par un voyageur
Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
I did not like that we had to pay for parking with no prior notice.
Also, we had a fire alarm set off early on our last day and everyone had to go outside. We asked.for a late checkout and was refused. I have never been turned down on a late checkout. We are also members of Marriott Bonvoy but absolutely no recognition or special circumstance because of that. I would not stay here again.
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Nothing
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Great
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Great stay
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Appreciate the housekeeping staff actually letting me sleep until checkout, very kind. Front desk staff was good. Only issue was loud neighbors coming in and out late night on Saturday, and I saw a small roach in the bathroom when I woke up so I didn’t extend.