Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de dallas

Publié le 13 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Walt D, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Great location within 5 min from 635 and Tollway
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Na
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
I did not like that we had to pay for parking with no prior notice. Also, we had a fire alarm set off early on our last day and everyone had to go outside. We asked.for a late checkout and was refused. I have never been turned down on a late checkout. We are also members of Marriott Bonvoy but absolutely no recognition or special circumstance because of that. I would not stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Nothing
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Great
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Great stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Appreciate the housekeeping staff actually letting me sleep until checkout, very kind. Front desk staff was good. Only issue was loud neighbors coming in and out late night on Saturday, and I saw a small roach in the bathroom when I woke up so I didn’t extend.