Note fondée sur 20 évaluations de clients

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2,9 sur 5
78 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
No hot water and there’s actually no water at all
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Lucky 9 clean and convenient but internet slow

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

It was ok for the price

Publié le 13 mai 2022 sur Hotels
internet tokens did not work so used staff admin codes then ok-room wasn't cleaned every day unless you asked-not always tea , coffee and creamer available or back toilet roll
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Jay-ar, Gestion de l’hôtel
thank you so much
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 févr. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Nice to relax. Needed wifi and it was spotty.

Publié le 4 août 2019 sur Hotels
It was average but nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2019 par Jay ar, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for addressing your concern we know its not the standard of our Hotel but in assurance we'll enhance and innovate the standard of the hotel to provide a more accurate and relaxing accommodation. Again Thank you very much and were looking forward to assist you here again
1 sur 5
par un voyageur

Attitude worker in the hotel!

Publié le 20 juill. 2019 sur Hotels
I stay in hotel twice, but the second time when I checked in one of the worker as housekeeping had gave me a very bad experience and bed attitude, for two days no clean service,when I want to the front office to ask for service the person was there sitting at the lobby and he just give a mean attitude and walk off , the next day in the morning when I saw him had gave me a attitude even I said good morning to him, I don’t feel safe in this hotel when they have worker like this! Not going back or recommend to anyone to stay in hotel. He skipped to clean my room in purpose in first day the next day when I asked for service he just walked off, and other person come to clean my room in the afternoon,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2019 par Jay ar, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for addressing your concern, we Apologize with that manner. We'll give action on that matter. Thank you very much and were looking forward to assist you here again.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2019 sur Expedia