Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Très bien pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jimmy,Thank you for your stay and feedback. We're glad you found value in your stay. We focus each day on providing a memorable experience that creates a yearning to return and thrilled to know that we were successful during your stay. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Daytona Beach Shores

Publié le 13 févr. 2022 sur Hotels
Tres belle vue de notre terrasse. Tres bon séjour à Daytona
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Serge, Thank you for choosing to stay with us at El Caribe Resort & Conference Center. We are delighted to hear that you enjoyed the views from our property and trust your room was to your liking. Please come back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Dans l’ensemble bonne adresse

Publié le 6 avr. 2021 sur Hotels
Facile à trouver , très bon emplacement en bord de mer avec vue superbe de l’océan au 6 ieme étage , Bon acceuil par une gentille dame , peut être la propriétaire Les tapis devant l’ascenseur ne sont pas nettoyés souvent et des papiers traînent ..... à revoir ! la chambre est belle confortable et très propre petite cuisine ou rien ne manque Balcon pour regarder cruiser les autos Mythique! Bon accueil en repartant ou la jeune fille nous demande si on n’a rien oublié dans notre chambre Dans l’ensemble bonne adresse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nelly, It was our pleasure to serve you during your recent travels. We're delighted you enjoyed our clean and comfortable accommodations, fantastic service, and beautiful views. Thanks for the feedback regarding the floors near the elevator, as well. We've discussed your remarks with our housekeeping team to ensure any future visits will be even better. Nonetheless, we trust you had a memorable trip! Our staff would be thrilled to welcome you back to our property.
4 sur 5
par un voyageur

Eau à 27 degrés début novembre !

Publié le 2 nov. 2020 sur Hotels
Piscine et plage super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Many thanks for spending time with us at El Caribe Resort & Conference Center! We're delighted that you enjoyed spending time at the beach and in our refreshing pool, and hopefully, our accommodations had everything you needed to feel at home. Anytime your travels bring you to the area, we hope to be your first stop!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
Les déjeuners sont décevants. Il n’y a pas de pain que des bagels et des beignes sans café corse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Renee, It was a pleasure hosting you during your time in town and we appreciate you taking a moment to leave us a review. Please accept our apologies that your meal on-site wasn't to your preference. In the future, please do not hesitate to ask our team for tasty recommendations. We're always here to help. Should your travels bring you back our way, we would be grateful for the opportunity to serve you again.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel vieillissant

Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel un peu excentre par rapport au centre animé de Daytona, mais le long de la mer. L’hôtel est vieillot et nécessite une rénovation. Il y avait bien un coffre fort mais celui ci n’avait plus de pile pour rentrer le code donc inutilisable. Le supermarché situé en face est bien pratique. Le petit déjeuner était correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable review! We are happy to hear that you enjoyed some of the features of our location, like our beach access, and we appreciate your constructive notes as well. We are currently undergoing some very exciting changes! With big things underway here on-site, we look forward to impressing repeat guests very soon. Come back and visit us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024
There was a slightly musty smell in our room when we arrived but after running A/C for bit it went away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par DW, Gestion de l’hôtel
Amy, Thank you for taking the time to review. We are happy to hear you had a memorable time. We do apologize for the issues you came across here. That is why we ask people to leave comments, So we know what we all can do too make sure it doesn't no happeN AGAIN.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Wonderful location, beautiful veiw. No moisture control in rooms. Only.complaint
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jen,Thank you for your positive feedback about the wonderful location and beautiful view. We're glad you enjoyed those aspects of your stay. We appreciate your feedback regarding moisture control in the rooms, and we will certainly take that into consideration for improvements. Your input is valuable, and we look forward to the possibility of welcoming you back for another enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gregory,Thank you so much for your perfect rating! Providing excellent service and a memorable experience is our top priority, and it's great to know that we met your expectations. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future. Sincerely, Hotel Manager