Note fondée sur 221 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
I had booked the transportation with the hotel for my pick up from airport. They sent a shabby taxi to pick me up . Taxi driver had the windows open and there was no AC in the car. It took me 1.5 hours to reach hotel and then they told me that that it is the wrong location of the hotel. So the same taxi guy took to other location 30 minutes later. There was no apology from hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
This hotel stay is the worse stay of my life.The hotel staff was unprofessional and dont even know how to deal the customer.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
You get what you pay for… it’s good for price but cleanliness is missing. There is no heater in the room, plus there is this wired smell in the whole hotel. Also bed and sheet seemed to be wet and dirty. I didn’t sleep there whole night. But again who don’t want to pay much and don’t care about quality. It might be a paradise. All depend what you looking for.
2 sur 5
par un voyageur de Okemos

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
I've stayed in similarly priced hotels in the area, so I figured the experience would be similar. Not so. Sheets and towels didn't look clean. Bathroom sink was clogged really bad. Even lower priced properties offer disposable carpet slippers but not this hotel. I prepaid for breakfast and found that made me eligible for one fixed item on the menu that was priced at half of what I had paid. They charged me for airport transfer and later called an Uber whom they paid a quarter of what they charged me. Scammy, dirty, and inadequate. Will NOT visit again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Good stay
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels