Note fondée sur 925 évaluations de clients

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2,3 sur 5
56 % des clients le recommandent
2,2 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Robert, We're delighted you had a good stay at Extended Stay America! Providing a positive experience for our guests is our priority. Your satisfaction is our greatest reward, and we appreciate your kind feedback. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Do not stay here!!!!!

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
This is not a good place to stay. The property is filthy, run down and moldy. The rooms smell of smoke and mold. The rooms are also obscenely dirty. This property should not be on hotels.com. Do not stay here!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle, Thank you for taking the time to evaluate your stay with us. We apologize for not meeting your expectations during your visit. As part of our commitment to our guests, we strive to provide clean and well-maintained rooms, and we are disappointed that we fell short in this instance. We appreciate your feedback and will take the necessary steps to address the issues you experienced. We hope that you will consider giving us another chance to host you in the future and that we will have the opportunity to welcome you back soon. Thank you.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Horrible hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Dayana, Thank you for being our guest and for your valuable feedback. Please accept our apologies for your experience at our hotel. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay, and we are sorry this was not your experience. We hope you will give us another chance to give you the hospitality you deserve. Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Hotels
I'm all honesty I should have done my research on this place. You would think directly behind Papadeaux and one block from Landmark would be nice. You would be wrong. Absolute dump. Unless you need to stay here long term avoid at all costs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Brenton, Thank you for choosing our hotel on your recent visit to the area. We were disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to show you our commitment to delivering excellent service and accommodations.Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels