Note fondée sur 869 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2022 sur Expedia
Hôtel tout juste correct Les draps étaient sales, tâchés et non repassés. La moquette n est pas non plus très propres. Literie très moyenne également Petit déjeuner très moyen. Si vous arrivez en fin de service il n'y a plus rien. Seul point positif, le personnel a l'accueil qui est gentil et serviable. Préférez d autres hôtels dans le même coin pour un meilleur rapport qualité-prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2022 par bmac, Gestion de l’hôtel
Ghislaine, We appreciate you staying with us
3 sur 5
par un voyageur de Midwest City

Publié le 2 juin 2024
They’ll charge you for parking. They warned us that they were testing the fire alarms the day after we checked in. We left our room before testing began only to come back to another sign saying they’ll be testing the fire alarms again the next day. Not restful. The dining area is not large enough to accommodate guests. Was not inspired to stay here again.
1 sur 5
par un voyageur de GRAND JUNCTION

Publié le 21 avr. 2024
Fire alarm went off both days. Horrible sound insulation between rooms and hallway and above and below rooms, could hear neighbors and other guests in the halls and tapping on their floors
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Austin

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
The property was very nice, newly renovated, and the staff was amazing.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Just a real great Hotel to stay at.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
I love the ease in access of what we needed. Parking simple, check in simple. Dont have to walk a mile to get around where you need to go at the hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
The bathroom sink is right in the bedroom. So if you stay with someone you hear them wash their hands after using the restroom in the middle of the night. Also they say they have Starbucks but no one was there to make one. The breakfast area was 4-5 tables at the most. With over 100 rooms there was no where to sit for breakfast unless you want to eat in your room holding your plate. If you stay on the first floor, the Ice machine is on 3rd floor. Just small things that most wouldn’t be bothered by. But to us these matter as we travel quite a bit.
5 sur 5
par un voyageur de Cheyenne

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mars 2024 sur Expedia