Note fondée sur 962 évaluations de clients

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3,6 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Hôtel un peu vieillot et déco datée, propreté assez moyenne et breakfast assez sommaire…. Pour une nuit d’étape ça passe…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback regarding your stay. This will only help us to improve and get better.
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 18 juin 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de SEWARD

Publié le 15 juin 2024
I arrived a little early, but was told that I could not go into any of the Rooms. As an early check-in, I would have to pay $50. So the foyer filled up with people waiting to check in at 3 o’clock. Once 3 o’clock rolled around there was a very big line to check in And guests were not checked in in the order that they had arrived on site. This made for a very long check in process With one attendant. The market was not open so purchases could not be made. The attendant was unfriendly. Overall, the customer service and hotel rules were at best uncaring, and at worst downright rude. The accommodations were OK, some smells in the hallway were unpleasant.
5 sur 5
par un voyageur de GOODLAND

Publié le 12 juin 2024
It fit our needs for a property in this area.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024
The mattresses were very old worn out and sunken in the middle. Needs new updated ones.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024
No hot water-broken hot water heater! No access via the side doors-card reader broken! No constant electricity-power up and down a few times! No tv remote in the room! No discount on the room due the crappy conditions. No way I will ever stay in this run down mismanaged POS again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Thank you :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
The staff was wonderful and very nice!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Mostly what you would expect from a LaQuinta Motel. The breakfast was limited with no effort made to replace food once it was gone. Plan to eat early as soon as breakfast opens fo the day before the food starts disappearing.