Note fondée sur 101 évaluations de clients

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4,3 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Prix réservé non garanti !

Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
Hotel d'affaires très confortable situé à côté de l'aéroport, du "bon côté" pour le trajet hotel aéroport en 5mn mais 30mn en sens inverse! Mais attention aux prix : grosse arnaque organisée par Hilton. Vous réservez une chambre à un tarif en US dollars que vous pensez fixe comme.dans tous les hotels du monde. Mais au moment de payer, lors du check out, la direction vous explique qu'il est interdit de payer en dollars et qu'il faut payer en devise locales. OK mais larnaque vient du fait que la conversion entre le prix réservé en dollars et le prix exigé en Taka est faite par l'hôtel avec un taux de change fixé par l'hôtel au jour le jour, environ 20% plus cher que le raux de change officiel ! Et bien sur ensuite vous repayer les frais bancaires pour un paiement en takas convertis en dollars ou en euros. Résultat : prix payé = prix réservé +20% + taxes locales (30%). Et cerise sur le gateau, hotels.com pour les rewards ne prend pas en compte le prix payé mais le prix affiché. Inacceptable pour un 5 étoiles !
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 5 juin 2018 sur Hotels
Les plus : salle de sport 24/24, très bien équipée. Piscine sur la terrasse avec vue panoramique sur la ville. Très proche de l’aeroport. Petit déjeuner et restaurants de bonne qualité. Personnel aimable Les moins: Personnel peu efficace malgré leur bonne volonté. Espace autour de la piscine pourrait être mieux utilisé. Prix de la nourriture et boissons assez élevés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2018 par Constantinos S. Gavriel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings from LE MERIDIEN Dhaka! I appreciate your thorough review about your experience at our hotel. I appreciate your observations regarding the space surrounding the swimming pool and pricing of our food and beverages. As a business luxury hotel, we maintain comparable prices with other international hotels in the city. We strive to provide the best in service, variety, hygiene, and quality to create value for our guests. I apologize that you were not impressed with our services. Thank you for your praise of our restaurants and fitness centre. I am thrilled you had the opportunity to enjoy our facilities during your visit. From all of us at LE MERIDIEN Dhaka, we look forward to welcoming you back for more inspiring experiences. Thank you for making us your preferred destination in Dhaka. Best regards, Constantinos S. Gavriel General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Very Good. Not Superb. Darkness Reigns.

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
This is a very good hotel. Not superb….but very good. A few things I could pick at, but the biggest is the lighting in the room. Staying over 100 nights a year in different hotels, I’m convinced that the management doesn’t actually STAY in their rooms for a few days. They walk in and look around and think about staying there. But only after you actually STAY in a room for more than a day do you begin to see holes. There are hotels that I don’t expect everything to be right, and I don’t complain. However, at these prices, there should be nothing wrong. The one thing I’ll mention is the lighting in the room. It is odd at best. The biggest thing is that if you want to turn the light on over the bed, you have to have all the other lights in the room off. You can’t have the bed light and the room lights on at the same time. I even called the manager and he tried, and said that it was programmed that way deliberately. It’s annoying….really annoying. And again, normally I wouldn’t care….but at these prices, it shouldn’t be this way. I suspect that Marriott made this decision, so that a person couldn’t turn on all the lights at once and supposedly waste electricity….however… for $400+ a night….I shouldn’t have to say this. Then there is no light over the coffee maker and fridge area. It’s completely dark. Then there is no light above the tub…again….dark. So, overall a very good hotel. But for this price, it should be superb. Mr. Kazi Rubayet deserves praise from management.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Rip off merchants

Publié le 25 déc. 2023 sur Hotels
Refused to bill in USD as per the booking, used an inflated rate to convert to local currency costing me 140 pounds more against the original booking. Clearly ripping people off intentionally. For context. They used 125 to the usd verses the interbank and change rate of 109 on the day. Rip off merchants
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mars 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Roslyn

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels