Note fondée sur 524 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2015 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Dear Katherine, We are truly sorry to see that your stay was not as satisfying as expected. We would like to hear what issues you had with the property if you would like to contact us.Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Nice staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words after your stay w/ us.
5 sur 5
par un voyageur

Will definitely stay here again

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Friendly and professional staff. The hotel was very clean. Decent breakfast choices. We have stayed here before and will again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We're glad you enjoyed your stay w/ us & we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We're glad you enjoyed your stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Home2 Suites for your stay. We are truly sorry that your stay was not overall satisfactory. We do apologize for any inconvenience.Please know that we are diligently working to improve our property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
We did not ask for a handicapped-accessible room, but were given one. It was a big room and had motorized blinds so someone in a wheelchair could reach the controls. The bad part about this was that the top of the blinds constantly flashed red-green-red-green, right over the head of the bed. This is not conducive to sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We apologize for the experiences you had at our location during your previous stay. We hope that you decide to stay with us again in the near future so we can make your stay memorable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Friendly and helpful staff. Room was clean and very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2023 par CP, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Home2 Suites for your stay.We do appreciate you taking the time to share your feedback with us. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Staff was extremely helpful and ready to help with whatever you might need. Room setup and amenities were nice too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2023 par CP, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Home2 Suites for your stay.We do appreciate your feedback and are happy to hear that you enjoyed your stay.We hope to see you again soon.