Note fondée sur 18 évaluations de clients

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3,0 sur 5
33 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mars 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 nov. 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2021 sur Expedia
Old building with poor plumbing, not enough water pressure, paint smell in hallways
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2018 sur Expedia
I past only one night with my husband so I didn’t see any thing there and I m asking why the break fast isn’t in the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2018 par Tham, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Mostly Guest are looking for Room only with Discounted price. For The guest who wish to have we Breakfast, Lunch & Dinner discount price available at Reception. Best Regards Tham
2 sur 5
par un voyageur de Ohio, USA

Publié le 30 mai 2018 sur Expedia
I was asking a customer service at front desk after i check out to call someone so i could get direction, i was asked to pay 1.20 derham just to make local phone call. This makes it cheep, greedy management to loose customers
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2017 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de US

Unprofessional Staff/Unsafe and shady

Publié le 29 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Nothing
Contre : Everything needs to be improved. In fact, it should be reported to law enforcement.
Emplacement : n/a
The location seems very reasonable however, the hotel staff is very unprofessional and shady. The front desk refused to give my passport until i demanded it and reminded it was agaist the law. Staff knocked after 10pm claiming to do room service, which was extremely weired and I did not open the door and reported to front desk. Weired men hanging out in the lobby evening and morning time.
1 sur 5
par un voyageur de USA

Unsafe,Horrible and Suspicious

Publié le 27 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Nothing
Contre : Everything needs to updated.
Emplacement : n/a
Hotel staff refused to give my passport back, until i demanded and notified i was well aware of my rights and UAE law does not require them to hold my passport under any law. Random people knocked at the door in the middle of night claiming they wanted to clean to room. ** DO NOT STAY AT THE HOTEL, UNPROFESSIONAL, SUSPICIOUS AND UNSAFE HOTEL**