Note fondée sur 118 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Belle surface de la chambre et avons bien profité du balcon nettoyé chaque jour ! Calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Wael Salim / Guest Service Manager , Gestion de l’hôtel
We are truly grateful for your wonderful feedback and delighted to hear that your stay exceeded your expectations.303 / 5,000Translation resultsTranslation resultNous sommes vraiment reconnaissants pour vos merveilleux commentaires et ravis d'apprendre que votre séjour a dépassé vos attentes.Nous apprécions votre fidélité et espérons vous accueillir à nouveau lors d'une prochaine visite. Vos aimables paroles sont pour nous un grand encouragement.Cordialement,Waël SalimResponsable du service clients
5 sur 5
par un voyageur

Short but good stay

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
Very nice, clean and quite. Well received by the people at reception who tried to give me the big bed i asked for. Parking not easy around though they have valet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Warm Regards, Mario Hagras Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mohamed, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2023 sur Expedia
Très bien et personnel très sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Warm Regards, Mario Hagras Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdelhamid, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour

Publié le 18 mai 2023 sur Hotels
Très bon hôtel, bien placé avec des commerces à côté. Le gros plus les bouteilles d’eau sont gratuite. Personnel très gentil et serviable rien à dire que du positif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2023 par Shashank, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin,Thank you for feedback with regards to your stay at Radisson DAMAC Hills, Dubai.We are pleased to know that you had a comfortable stay with us.Looking forward to welcome you back at the hotel soon.Warm Regards,Shashank ShahDuty Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2022 sur Hotels
Très bon hôtel , juste un peu de patience pour avoir un taxi car l hôtel est un peu en retrait des grands axes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2022 par Regards, Mario Hagras Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Vanina, Warm greetings from Radisson Dubai Damac Hills, We are delighted to read your review. We have noted your comments and shared them with the management team. We look forward to welcoming you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Good hotel but far from everything

Publié le 23 oct. 2021 sur Hotels
Nice hotel but surrounding is not very good at the moment with golf constuction in front of the premises.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2021 par Rahul, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Michel, Thank you for your review and choosing Radisson Dubai Damac Hills for your stay. Our unique location is close enough to many touristic destinations as well as business hubs. We hope to welcoming you back soon. Regards, Rauhl Dhekne Director Of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Nice quite and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Wael Salim / Guest Service Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing Rdaisson Dubai Damac Hills for your recent stay in Dubai. With all passion that we doing, we are delighted to know that you have enjoyed your stay and all our service been recognized. Thanks again for sharing your feedback. Looking forward to welcoming you gain among to our Radisson guests. Best Regards, Wael Salim Guest Service Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Rahul, Gestion de l’hôtel
Dear Zeeshan,Thank you for choosing to stay with us. Unfortunately, we do not seem to have matched your expectations for the stay. We would like to know how we could have done better. Requesting you to get in touch directly and I assure you to make it upto you in your future stay if given an opportunity.Best regards,Rahul DhekneDirector of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Everything i like see you soon was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Wael Salim / Guest Service Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing Rdaisson Dubai Damac Hills for your recent stay in Dubai. With all passion that we doing, we are delighted to know that you have enjoyed your stay and all our service been recognized. Thanks again for sharing your feedback. Looking forward to welcoming you gain among to our Radisson guests. Best Regards, Wael Salim Guest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Every thing is good might be come back again soon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Wael Salim / Guest Service Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing Rdaisson Dubai Damac Hills for your recent stay in Dubai. With all passion that we doing, we are delighted to know that you have enjoyed your stay and all our service been recognized. Thanks again for sharing your feedback. Looking forward to welcoming you gain among to our Radisson guests. Best Regards, Wael Salim Guest Service Manager