Note fondée sur 973 évaluations de clients

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4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2023 sur Expedia
Proche de tout et un hôtel très calme et serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Régine, thank you for your review. We are delighted that you enjoyed our location.Régine
4 sur 5
par un voyageur

pas de croissant!

Publié le 14 janv. 2018 sur Hotels
réapprovisionnement du petit déjeuner à revoir lorsqu'il y a des tours opérateurs car manque de croissants et on me dit qu'il n'y en a plus alors qu'il fallait attendre simplement...!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2018 par Kate, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback Beatrice we appreciate it and will take this on-board. Kind regards, Kate
4 sur 5
par un voyageur

Dunedin bills triste

Publié le 8 août 2015 sur Hotels
Hotel trés comfortable. Personnel masculin à l'accueil peu agrèable.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2013 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Pretty average for a superior king room. Basic everything, small bathroom, small shower cubical. Room was functional for a one night stay but no where near worth the rate charged (due to Pink being in town) Staff friendly and helpful although no warning of surcharge being applied for using credit card for payment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Sagar, Gestion de l’hôtel
Kia Ora Adrian,Sorry to hear that the product was not what you expected.We tell our customers about the credit card surcharge and this is also displayed on the counter. Thank you again for your review and hope to see you in the future. Regards.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Wotif
Disappointing to be advised that there was no parking available and when asked where would be the best area to park my car overnight that was safe I was advised just wherever. No assistance offered. Check in was unfriendly. The room was pretty average for over $400
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Sagar, Gestion de l’hôtel
Kia Ora Melanie,Firstly, thank you for choosing to stay with us. Apologies as we were fully booked in the carpark, I hope that the team guided you towards public carparks closer to hotel. We do understand the frustration caused due to limited availability.Hope to see you again in the future. Thank you and regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Wotif
Loved our time. Room was great. Staff were brilliant, they were so helpful, happy and efficient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Sagar, Gestion de l’hôtel
Kia Ora Patricia,Thank you for your feedback and highlighting our customer service and that you enjoyed the stay. Hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Lastminute
Close to town centre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Sagar, Gestion de l’hôtel
Hi Shane,Thank you for the review. Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
NOT a 4.5 star property! Just not good enough.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Sagar, Gestion de l’hôtel
Hi Hans,Kindly accept my apologies and sorry for any inconvenience caused. Will be happy to know further that may have caused the disappointment. Thanks
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
All great except the disabled bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Sagar, Gestion de l’hôtel
Hi Doug,Happy to hear that you enjoyed the stay. Apologies for having the room with an accessible shower. However, I hope that you come back and provide us with an opportunity to recover customer service. Thanks.