Note fondée sur 449 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
My apologies for any issues you had during your stay. We will work hard to ensure better service given another chance.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your wonderful feedback with us. Wholesome guest experience is our priority. We look forward to serving you again in the near future. Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024
An excellent value and a very good place to stay. We overnight here when we fly in and out of SMF. It is a basic room, clean, quiet, and only around $65.00. We have stayed here often and it never disappoints!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing feedback with us. Wholesome guest experience is our priority. Seems like your stay was to your expectation. We look forward to serving you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback. We shall continue to delight you with our services . Hope to serve you better always !
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Hard mattress. Blanket had cigarette burns. Wi-Fi was weak. Non smoking room reeked of cigarettes and mildew.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
I am extremely apologetic for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we shall put in our continuous effort to ensure better experience further.
5 sur 5
par un voyageur de Williams

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Very spacious
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Gabriela for a wonderful review. Feedback like yours is always appreciated. We will put in our continuous effort to retain that satisfaction.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
All Good but only fast food near?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Ronald for your 5 star review. Feedback like yours is greatly appreciated. Sorry for just having fast food available around here.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
My apologies that your stay was not to your expectations Had you mentioned any issues you had during your stay our staff would have helped you in any way they could. We ensure better service given another chance.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Olivia, feedback from our guests is always appreciated. Hopefully on your next stay we can make your stay more comfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
NEED MICROWAVES AND COFFEE POTS. THAT WOULD BE GREAT, AND ITS NICE THAT U ARE PET FRIENDLY!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Ronda for sharing your feedback with us! Your feedback always motivates us to provide a better experience to you in the future. Hope to serve you better always!