Note fondée sur 488 évaluations de clients

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4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Pas bon du tout, à éviter

Publié le 20 août 2019 sur Hotels
Chambre moyenne avec une propreté toute relative, forte odeur de renfermé et d’humidité. Petit déjeuner très mauvais par rapport aux Best Western en général. Gaufres coupées à l’eau et jus d’orange pareil, c’est lamentable vu le prix de la nuit (80€)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Mp , Gestion de l’hôtel
We apologize for not meeting your expectations we will pass this information to our maintenance department. We will also pass this information to our food vendors.
4 sur 5
par malika

Publié le 31 déc. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2018 par mp, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par audrey de martinique

Bon motel

Publié le 10 juill. 2017 sur Hotels
motel agréable, en bord de route mais on entend pas la circulation. Bon petit déjeuner. petite piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2017 par MP, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Excellent stay!

Publié le 8 mars 2017 sur Expedia
It's not too far from Daytona but yet not too expensive. I loved staying there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2017 par Mp, Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Hotel agréable et propre

Publié le 30 oct. 2016 sur Hotels
Swimming pool out of order
5 sur 5
par FRANCOIS

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Aurélie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2015 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Matoury

Très bon accueil.

Publié le 14 juill. 2015 sur Expedia
Pour : L'accueil très bien.
Contre : Rien à dire.
Emplacement : Un peu isolé.
Accueil très agréable. Très peu de monde pendant notre séjour. Tout bien. Juste un peu isolé. Voiture indispensable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2016 par Mp , Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
The person attending at the front desk was rude and don't helpful on try to solve the mistake when reserve a smoke room, and try to switch to a non smoke. also the room was dirty, with bugs and cigar ash inside, the odor was impossible to stay inside, when try to claim about it, the clerk close all the doors and hide inside the building to avoid any contact and reject to provide the supervisor information. At the end I sleep inside the car, but He don't accept to refund my payment. I'm fighting with Expedia this issue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par mp, Gestion de l’hôtel
Hello Bladimir Arevalo, We want to thank you for your feedback, The Person attending was not rude, he was correct about the information, We understand you are upset because you did not get what you wanted, this is not how it works, Guest when book through Expedia, they have to contact expedia for any changes. as per our contract with expedia we are not allowed to do any modification or cancellation. you will have to contact them for any modification or changes.We always recommend that guest double check their reservation infomation while making reservation.The day of your checkin March 16th 2024, we were sold out. we did not have any empty rooms. we understand that we were not able to make you happy. we try our best to work with each and every guest, sometimes it's just we can't make every guest happy, You are one of them, so we understand your frustration.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Clean and breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par mp, Gestion de l’hôtel
Debbie, Thank you for your ratings, we are glad you liked out facilities