Note fondée sur 559 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
72 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
Bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par S Wahl, Gestion de l’hôtel
Guy, thank you for taking your time out to leave your wonderful review, we are glad to hear that you enjoyed your time with us!
4 sur 5
par Steve de Quebec

Publié le 1 avr. 2014 sur Hotels
Bon endroit lit ultra comfortable !
1 sur 5
par un voyageur de Langley

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
My room smelled like cigarette smoke, the lobby was the same way. I will not stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par S Wahl, Gestion de l’hôtel
Rhona, we appreciate your feedback and regret to hear about your experience. We're committed to improving and ensuring a better stay for all guests and we apologize your stay with us was not satisfactory.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par S Wahl, Gestion de l’hôtel
Trisha, thank you for the great review and we are glad to hear you enjoyed your stay with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par SW, Gestion de l’hôtel
Vivian, we're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. It was our pleasure to ensure your experience was memorable. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par S Wahl, Gestion de l’hôtel
Dennis, thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that your stay was perfect. It was our pleasure to have you, and we hope to welcome you back soon for another exceptional experience!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
I always seem to be put in a smoking room. Very stinky. Staff is always good to change rooms but I do very specifically ask for non smoking. I usually have a scented candle to cover the residual smells. Otherwise my stay is always pleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par S Wahl, Gestion de l’hôtel
Dustin, thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about our staff and are glad they could assist with room changes. We apologize for the inconvenience regarding the smoking room allocation. We'll make sure to address this concern to enhance your future stays. We look forward to welcoming you back for an even more pleasant experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par S Wahl, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review Skye, we appreciate you taking your time out to leave your feedback and hopefully we can improve on your next stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par S Wahl , Gestion de l’hôtel
Gurmeet, thank you for the great review! We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Very polite staff able to change rooms with ease as I had booked a non smoking room and there was a miscommunication and got a smoking room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par S Wahl, Gestion de l’hôtel
Gene, thank you for your feedback and I have passed your kind words to our staff. We hope to see you again soon!