Note fondée sur 900 évaluations de clients
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3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 23 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2018 par Shailika P, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel we are glad you had a pleasant experience.
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Buen trato solo podria mejorar el desayuno falta fruta
par un voyageur
Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
terrible
noisy
dirty
par un voyageur
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
A little bit more of breakfast will be nice...
par un voyageur
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Room was clean, beds comfortable. Breakfast is non existent. They said they ran out if butter at 8:30 am. There was one old sad orange, old bagels and cereal that was crushed to powder pretty much. Staff was friendly. Not bad for the price except breakfast
par un voyageur
Urge alguien que limpie
Publié le 9 mars 2024 sur HotelsInstalaciones viejas y deterioradas y muy mala limpieza
par un voyageur
Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur de Rio Rancho
Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
The property was clean and the staff as helpful as they could be. The physical systems of the hotel are terrible.
1. It took 3 tries before we could get a key card to work.
2. The phone in the room did not work (so I had to go to the front desk with the TV remote problem)
3. There was no TV remote in the room - we tried 2 others and none worked.
4. I came down to breakfast at 0700 and there was very little left.
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024
Weren't enough bath towels. TV did not work.
No paper plates, juice, yogurt or decaf coffee at breakfast. Only one person working each shift.
Not a good place to stay for the amount payed.
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia