Note fondée sur 942 évaluations de clients

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3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2022 sur Expedia
Priche de toutes commodites
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2022 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating Marc! We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
Thank you, Adam!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
Thank you Barbara!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
The area was very quiet and everyone was very friendly. I would recommend to anyone that is a family(including animals) to stay here and have some fun. Kids arcade was a little small but extremely nice they had something for the kids. The 2 bedroom suite with 3 beds was a huge plus for my big family, very clean and would love to stay again. Table games were great and so was the slots, the food at the cafe was amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your feedback, Kelsy. Our mission is to ensure every guest has an outstanding experience, and we are proud we were able to deliver during your time here. We look forward to seeing you and your family again soon.
5 sur 5
par un voyageur de Dillon

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Convenience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Terrible!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
Based on your rating, we understand we did not meet your expectations. From our lodging to our Food & Beverage or gaming, we strive to deliver an exceptional experience. If you are able to provide some feedback to us that would be greatful.
5 sur 5
par un voyageur de Lodi

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the great rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Always nice to lay down in a comfortable bed. And sleep well all night.
5 sur 5
par un voyageur

Very pleasant

Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
Was a nice stay and very clean found garhage on the ground in the room but anybody could have missed it it kind of blended in with the floor. Will definitely come back again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
Hi Shandee, thank you so much for the awesome rating! We look forward to seeing you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Nice i go back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Maverick Hotel and Casino by Red Lion Hotels, Gestion de l’hôtel
Thank you, Doug!