Note fondée sur 933 évaluations de clients

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2,9 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2016 sur Expedia
Très bien bon rapport qualité prix. Aucun souci. Très bon motel 6
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2016 par jit, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay at the Motel 6 - Ely, NV #4672. Your feedback will be shared with the team to serve as recognition and encouragement; as we strive to continuously improve our guest experience. Thank you again for sharing. We hope your next visit will be even better.
5 sur 5
par claude de leers

Typique américain

Publié le 11 oct. 2015 sur Hotels
Motel typique américain. Belle piscine. Bien placé au calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
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3 sur 5
par Sylvain

Correct pour une nuit.

Publié le 23 sept. 2015 sur Hotels
Ok pour une nuit, wifi ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Motel 6 - Ely, NV #4672. Your feedback is very important to us. At Motel 6, we strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
4 sur 5
par Sylvain

Correct pour une nuit.

Publié le 23 sept. 2015 sur Hotels
Un motel6 rénové, propreté de la chambre à améliorer mais ok pour une nuit, wifi ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay at the Motel 6 - Ely, NV #4672. Your feedback will be shared with the team to serve as recognition and encouragement; as we strive to continuously improve our guest experience. Thank you again for sharing. We hope your next visit will be even better.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Motel 6 - Ely, NV #4672. Your feedback is very important to us. At Motel 6, we strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
4 sur 5
par HERVE

Publié le 27 août 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay at the Motel 6 - Ely, NV #4672. Your feedback will be shared with the team to serve as recognition and encouragement; as we strive to continuously improve our guest experience. Thank you again for sharing. We hope your next visit will be even better.
4 sur 5
par un voyageur

hôtel familial

Publié le 2 août 2015 sur Hotels
En famille nous avons rencontré un accueil agréable, et une bonne ambiance générale dans l'hotel occupé principalement par des familles nombreuses, donc assez bruyant en été. Seul bémol, l'air conditionné ne fonctionnait pas ce jour-là!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay at the Motel 6 - Ely, NV #4672. Your feedback will be shared with the team to serve as recognition and encouragement; as we strive to continuously improve our guest experience. Thank you again for sharing. We hope your next visit will be even better.
1 sur 5
par Sara de Bordeaux

Seulement si urgence

Publié le 7 mai 2015 sur Hotels
Motel à prendre si vous n'avez vraiment pas le choix. On allait à LV et on devait s'arrêter pour la nuit. Chambre correcte à première vue mais sol poussiéreux comme pas possible,draps pas très propres, ...et le pic, on arrive pour le check out à 10:03, on veut se servir un café/thé (qui étaient sous nos yeux), la dame nous dit que non car ça finit à 10h :-) On a vu plus courtois !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Motel 6 - Ely, NV #4672. Your feedback is very important to us. At Motel 6, we strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024
We had a good check in experience. When out getting dinner our breaker went out. The front desk addressed it quickly and resolved it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lester, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
,khufuopjuoik
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Fred,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6