Note fondée sur 39 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
5,0 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2023 sur Expedia
Vraiment très bien et accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Kempinski Palace Engelberg, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Pierre,thank you very much for staying at the Kempinski Palace Engelberg and for your positive feedback.I am delighted to learn from your review that you had a fantastic stay and felt welcomed at our hotel.Please be assured that I will share your feedback with my entire team.We are already looking forward to welcoming you soon again.Kind regards,Andreas MagnusGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2023 par Andreas Magnus - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear pasquier, thank you very much for staying at the Kempinski Palace Engelberg and for your very positive review. I am delighted to see that you enjoyed your stay at our property. I also thank you for your kind mention of our fantastic team members and their efforts. We are looking forward to welcoming you soon again. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2023 par Andreas Magnus - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, thank you very much for staying at the Kempinski Palace Engelberg and for your very positive review. I am delighted to see that you enjoyed your stay at our property. I also thank you for your kind mention of our fantastic team members and their efforts. We are looking forward to welcoming you soon again. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2023 par Andreas Magnus - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles,thank you very much for staying with us and for your positive review. It was a pleasure to have you as a guest and I am delighted to hear that you had a great time. MY team and I are looking forward to welcome you soon again. Best regards, Andreas Magnus General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Alles Ok aber einige Prozesse müssen verbessern

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Uns würde der Zugang zum Zimmer verweigert weil wir einen zu kleine Kaution hinterlegt haben, eine Prozedur die so nicht hätte sein müssen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Kempinski Palace Engelberg, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Herr Sergio,Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Kemipnski Palace Engelberg und für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns zu bewerten.Ich freue mich, dass Sie Ihren Aufenthalt generell bei uns genossen haben, möchte mich aber auch gleichzeitig für die Prozedur mit der Zimmerkarte entschuldigen.Bitte seien Sie versichert, dass ich dies mit dem entsprechendem Team besprechen werde.Einem erneuten Aufenthalt von Ihnen blicken wir bereits mit grosser Vorfreude entgegen.Herzliche Grüsse,Andreas MagnusGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Cornelia Zschunke - Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Liebe Angel,Vielen Dank für die positive Rückmeldung. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Herzliche Grüsse von der Bergseeinsel,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Cornelia Zschunke - Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Lieber Timo,Vielen lieben Dank für Ihre wunderbares Bewertung. Wir freuen uns sehr, wenn wir Ihre Wünsche erfüllen durften und Sie Ihre Zeit in unserem Resort und auf diesem wunderschönen Berg geniessen konnten. Wir hoffen, dass wir uns bald wieder sehen. Bis dahin wünsche ich Ihnen viel Gesundheit und alles Gute. Herzliche Grüsse von der Berginsel.
5 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
C’est a fantastique hôtel, le Staff très accueillant. Georgina s’est le massage, personne a le exceptionnel, mon famille enjoué beaucoup. Nous savons satisfaire !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2023 par Kempinski Palace Engelberg, Gestion de l’hôtel
Dear Jose,thank you very much for staying at the Kempinski Palace Engelberg and for taking the rime providng your excellent feedback. I am deliughted to understand that you enjoyed our service and especially your treatment in our fantastic SPA.Please be assured that I will share your feedback with Georgina and the rest of my team.We are already looking forward to welcoming you soon again.Kind regards,Andreas MagnusGeneral Manager