Note fondée sur 100 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024
We were really impressed with the customer service offered by the gentleman at the reservation desk when we checked in. We really enjoyed our stay. Breakfast was a nice treat, too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par JD, Gestion de l’hôtel
The font desk is the threshold of the customer experience, so we are delighted to hear your experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024
Nice property. Nice size rooms and a good fitness center.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Amanda Jacobs , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us! We are glad you had a great stay amd hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024
Our room was totally quiet with no sounds from inside and only a very occasional Jake-Brake from the highway being the only sound we heard. Front desk staff were lovely, funny ladies (even when I was running late to check out after sleeping much longer than usual! ), breakfast was killer and the bed was comfortable. Very satisfied!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Amanda Jacobs, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us, our goal is to make guests happy!
5 sur 5
par un voyageur de West Mifflin

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Brittney at the front desk was upbeat and cheerful, she made check in quick and efficient. Her bubbly personality made it easy to like this property from the start!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Amanda Jacobs, Gestion de l’hôtel
We are so glad to hear that, thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Everything was perfect if they just updated there beds everything eles is perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Amanda Jacobs, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us, and thank you for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Amanda Jacobs, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review!
5 sur 5
par un voyageur de Jeromesville

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Very pleasant stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Amanda Jacobs, Gestion de l’hôtel
We are glad to hear you had pleasant stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Shower didn't work good but everything else was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Amanda Jacobs, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us, we apologize for the inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Amanda Jacobs, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Recently rebranded? Signage needs to be completed. Very nice property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Amanda Jacobs, Gestion de l’hôtel
We have recently rebranded within the past two months, we are currently working on putting up new signs!