Note fondée sur 407 évaluations de clients

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4,5 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
La tranquillité, la facilité de connexion internet, le confort! Pas aimé : peu d’accès à la restauration.
5 sur 5
par un voyageur

Clean and comfortable

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Clean and comfortable rooms. Plenty of parking. Large selection of items in the convenience store. Updated lobby. Nice selection of choices for breakfast. We will stay here next time we’re in town visiting. Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Indianapolis

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Indianapolis

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Close to the airport and not far from things in Evansville. Newly remodeled and clean
5 sur 5
par un voyageur

I Will Be Back

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Excellent. Good breakfast, better than most. Highly recommend.
4 sur 5
par un voyageur

Slow check in

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
I have used Hotels.com many times. This was, by far, the worst check-in experience I've ever had. I reserved a block of 8 rooms and a block of 4 rooms. I had to put a name for each room. When we arrived at the hotel, they could not find all the rooms under my name. I didn't know I'd need each name for check-in. I had used my CC to reserve the rooms, but was using another CC to pay. They required me to run the other CC twelve separate times in order to switch. That's crazy!! What should have taken 10 min ended up taking 30 min!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Laci Benson, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience. We take pride in handling all of our customers with the highest quality. I see that we fell short in your check-in experience. We do offer different group block options with our wonderful sales team dedicated to handling travellers with big parties. Although this option may not resolve your prior experience, we hope that you reach out to us in the future to assist with your travel needs.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia