Note fondée sur 407 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
La tranquillité, la facilité de connexion internet, le confort! Pas aimé : peu d’accès à la restauration.
par un voyageur
Clean and comfortable
Publié le 9 mars 2024 sur HotelsClean and comfortable rooms. Plenty of parking. Large selection of items in the convenience store. Updated lobby. Nice selection of choices for breakfast. We will stay here next time we’re in town visiting. Thank you!
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur de Indianapolis
Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Indianapolis
Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Close to the airport and not far from things in Evansville. Newly remodeled and clean
par un voyageur
I Will Be Back
Publié le 8 févr. 2024 sur HotelsExcellent. Good breakfast, better than most. Highly recommend.
par un voyageur
Slow check in
Publié le 3 févr. 2024 sur HotelsI have used Hotels.com many times. This was, by far, the worst check-in experience I've ever had.
I reserved a block of 8 rooms and a block of 4 rooms. I had to put a name for each room. When we arrived at the hotel, they could not find all the rooms under my name. I didn't know I'd need each name for check-in.
I had used my CC to reserve the rooms, but was using another CC to pay. They required me to run the other CC twelve separate times in order to switch. That's crazy!!
What should have taken 10 min ended up taking 30 min!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Laci Benson, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience. We take pride in handling all of our customers with the highest quality. I see that we fell short in your check-in experience. We do offer different group block options with our wonderful sales team dedicated to handling travellers with big parties. Although this option may not resolve your prior experience, we hope that you reach out to us in the future to assist with your travel needs.
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia