Note fondée sur 56 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Lori! Thank you for staying with us and for your feedback. We are looking forward to welcoming you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Regresaría muchas veces mas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Mae, Gestion de l’hôtel
Hi Leticia! It's so great to hear from you, thank you for sharing your feedback with us! We're absolutely thrilled to know that you had a wonderful stay with us. We can't wait to have you back and provide you with an even better experience!
2 sur 5
par un voyageur

"Resort" is misleading

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
This place did not look at all like the pictures online. There were only three ice machines in this entire hotel, and they were all outside buildings that were no where near our room. There was no snack machine nearby. If you wanted anything to eat, you either had to drive back up to the office, or drive down the road somewhere to find something to eat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Mae, Gestion de l’hôtel
Hello Joseph! Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your recent stay at our hotel. We understand that the appearance did not meet your expectations, and we will certainly take this feedback into consideration as we strive to improve our guest experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Hello Juana, we want to express our sincerest apologies for the inconvenience that you experienced during your stay. As a team, we strive to provide exceptional service to all our guests, and we are saddened to know that we fell short of your expectations. We value your patronage and hope that you can give us another chance to serve you better.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Exelente en todo..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Mae, Gestion de l’hôtel
Hello Leticia, thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Very nice room, no noise and very quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Mae, Gestion de l’hôtel
Hello Michael! Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that you enjoyed your stay. Your feedback is valuable to us and we look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Our 2nd stay at the property and we love it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Mae, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Mae, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We look forward to seeing you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Mae, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We look forward to seeing you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Mae, Gestion de l’hôtel
Hello Jose, thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back!