Note fondée sur 407 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
64 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
Reçu a l’hôtel par un Monsieur qui écoutais la télévision et qu’on n’a vraiment dérangé. La propreté des chambres le plancher à reçu de l’eau alors très magané La propreté et l’endroit je vous le déconseille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Angie, Gestion de l’hôtel
Tnak you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2022 sur Expedia
Hotel a éviter. Propreté douteuse, hôtel mal entretenu. Quartier mal fréquenté ... La photo de présentation ne correspond pas à la réalité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2022 par Angie, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenient
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Angie, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feed back, it is very important to us.
4 sur 5
par un voyageur

bien accueilli

Publié le 4 juill. 2014 sur Hotels
Sympathique
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Angie, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback, it is very important to us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Rude front desk
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Angie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, it is very important to us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
No hot water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Angie, Gestion de l’hôtel
Dear Donald,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We were working on our water heater at the time of your stay, glad to notify you that now it is all good. hope to see you soon to experience better stay.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us,We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Bhavesh PatelManager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
To be honest this place is not as bad as what they seem the room looked very nice and updated. The staff were very helpful and the say was just pleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par angie, Gestion de l’hôtel
Dear Cheyenne,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us.We hope to see you again soon.Sincerely,Bhavesh PatelManager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Angie, Gestion de l’hôtel
Thank you Jacob for your feedback, it is very important to us.
1 sur 5
par un voyageur

Bed bug factory

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
This is a horrible place to stay. Room was dirty, bed bug stains in the sheets, ants in the restroom, room smelled like cigarettes. Front desk had terrible service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Ang, Gestion de l’hôtel
We're pleased to have you as a Choice Privileges member. However, it's regretting to know that there was stained sheet and the room as well as the rooms were not properly cleaned. Feedback like yours is greatly appreciated because it serves as our guidance as the management aims to provide excellent accommodation while enjoying Farmington's picturesque attractions.Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us.It's our hope that you'll choose to stay with us again next time you visit the city.Sincerely,Angie