Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2019 par Ryan- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay with us at the Courtyard by Marriott Foothill Ranch/Irvine East Lake Forest on Hotels.com! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that you gave us a rating of 10 out of 10 stars! We are looking forward to your next visit with us here in Foothill Ranch!
5 sur 5
par un voyageur

hotel conforable

Publié le 3 mai 2018 sur Expedia
bien situe pour visiter la region au sud de Anaheim
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2018 par Ryan- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to review your recent stay with us at the Courtyard by Marriott Foothill Ranch/Irvine East Lake Forest on Expedia We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that you gave us a rating of 5 out of 5 stars! We are looking forward to your next visit with us here in Foothill Ranch
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Celine de Québec,Qc

Près de tous les services

Publié le 16 sept. 2013 sur Expedia
Pour : La situation excellente. Nous avions plein de restaurants tout près. On peut y aller à pied et beaucoup de magasins.
Contre : Ca serait plaisant qu'ils offrent le petit-déjeuner gratuitement.
Emplacement : A environ 30 minutes des plages de Laguna Beach ou encore Dana Point.
Hôtel très bien situé, tout près des magasins et de plusieurs restaurants. Piscine agréable, chambre très propre et personnel très attentionné. Grande chambre et grande salle de bain. Nous allons voir notre fille qui demeure dans le coin et nous retournerons à chaque fois.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Aisa Keeler, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.We are sorry that you had issues during your stay. Rest assured that we are constantly reviewing best practices to ensure we provide consistent quality service and product delivery to our guest.Again, we thank you for your feedback and we hope to provide you with a better experience the next time your travel brings you to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Aisa Keeler, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Very clean and safe!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Aisa Keeler, Gestion de l’hôtel
Thank you for a 5-star review!We are glad that you enjoyed your stay with us. We thank you for your kind comments regarding our property that is very clean and safe.Again, we thank you for your feedback and we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Aisa Keeler, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5-star review!We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Aisa Keeler, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.We appreciate your loyalty and we hope to welcome you back again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
It was very clean and “homey” feeling. The bed was comfortable too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Aisa Keeler, Gestion de l’hôtel
Thank you for a 5-star review!We are glad that you enjoyed your stay with us. We appreciate your kind comments regarding our property that is clean, have comfortable beds and has a "homey" feeling.Again, we thank you for your feedback and we hope to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Aisa Keeler, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 8 out of 10 review.We are glad that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again.