Note fondée sur 656 évaluations de clients

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3,8 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stᅢᄅphane,Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Mac Patel, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par Françoise de Grenoble

Tres correct pour une nuit d étape

Publié le 1 août 2016 sur Hotels
Nuit d étape . Bon rapport qualité prix .
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2014 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2014 sur Hotels
4 sur 5
par Laetitia de Clichy

Bon rapport qualité sur la côte est de la Floride

Publié le 12 avr. 2014 sur Hotels
Bon emplacement, hôtel calme, idéal pour 1 nuit. Petit déjeuner moyen. Fast food à proximité. Point négatif: petite chambre.
4 sur 5
par Zouzou

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 févr. 2014 sur Hotels
4 sur 5
par xx de us

not the right day

Publié le 5 mai 2013 sur Hotels
as we arrived we founded out that an engagement party was going to happen there and that most of the hotel was booked for it. At 11pm the next door rooms returned with kids and seemed like they were alone in the hotel! bad timing. also we booked for a non smoking room but were into a smoking on (ashtray on the desk + odor) lukily they could have our room changed.breakfast was poor but ok.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Mold everywhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kate,We're sorry to hear about your experience. We take cleanliness very seriously and will address this matter with our housekeeping team for immediate action. Our guests' comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate your feedback to help us improve our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ney,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your insights and will use them to improve our services for future guests. Your comments have been passed along to the relevant teams for review. We hope you will consider staying with us again in the future so we can provide you with a better experience.