Note fondée sur 557 évaluations de clients

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3,8 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Erik, thank you for being our guest. It was a pleasure hosting you at Extended Stay America. We appreciate you sharing your nice rating and hope to see you again soon. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024
I wouldn’t stay there again if it was the last place on earth. I’d sleep in my vehicle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Rowland, Thank you for staying with us. Please accept our apologies for not meeting your expectations. We understand that everyone's needs and preferences differ, and we aim to provide every guest with an excellent visit; therefore, we are sorry this was not your experience. If you ever reconsider, we would love to give you a more positive experience. Your feedback is valuable to us.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for chosing to stay at Extended Stay America Fort Wayne South. We are pleased to know that you enjoyed your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
It smelled like musty Arabs and like an Indian restaurant, there was boogers on the bathroom walls, went to use tissue in the bathroom to blow my nose and the tissue paper smelled nasty. Like throw up. Don’t recommend. The breakfast was a nasty muffin and granola bar. Not worth the money. Weird people hanging out in the hallways or sitting on the floors. Third floor which we were on someone was smoking in the hall way. Don’t recommend and will not come back again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer, Thank you for sharing your feedback. We deeply apologize for the issues you encountered during your stay. Please know that cleanliness and guest satisfaction are our top priorities, and we are truly sorry for falling short of your expectations. We take your comments seriously and will address them with our team to ensure such incidents do not recur. Your experience does not reflect our standards, and we appreciate your honesty in bringing these concerns to our attention. We hope you will give us another chance to provide the experience you deserve should your travels bring you back to the area.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia