Note fondée sur 608 évaluations de clients

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3,0 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry, Thank you for positively rating your stay!! Maz K. #Team6
4 sur 5
par un voyageur de savoie

hotel Euless

Publié le 18 juill. 2011 sur Hotels
état général passable, piscine petite, mais très propre. en bref très bon hôtel pour transiter, dans l attente d' un avion car très pratique pour se rendre à l aéroport de dallas fort worht. PS super literie....
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Great great great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi C,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
The room smelled horrible and there was random stains on the walls. It really smelled like my rabbit's cage when it needs to be cleaned. There was also cigarette holes in the blanket. Tried to watch tv, but it wouldn't turn on. The remote was also sticky and visibly had stuff stuck to it. I just needed to sleep a few hours before i got back on the road for a 5 hr drive, but i was too uncomfortable to sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Veverly, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Wonderful wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi C,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
The bedt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi C,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Beds need update, but everything was clean and quiet, usually motel 6 bedrooms have microwave, this one doesn’t have, they should. But overall you get what you pay for, it was quiet and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Dont stay here

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Everything in the room was old andcwas coat roaches in the room, this hotel is overpriced for the condition, its not worth more than 50.00 at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sanya,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Nobody cleaned the room in 4 days
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6