Note fondée sur 89 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel pour un séjour d'affaires

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Hôtel calme. A seulement 10min du Messepark.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Dear Carine,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Frankfurt Eschborn Helfmann Park.It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team and are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,Sandra & TeamMercure Eschborn Helfmann Park 1
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2023 sur Expedia
le personnel disponible et souriant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Dear Georges,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Frankfurt Eschborn Helfmann Park.It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team and are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,Sandra & Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Bon séjour, mais étrange d'avoir qu'une seule tasse de thé alors que nous étions deux, pour le petit déjeuner, le prix est très cher, pas moyen de le connaître avec une affiche à l'entrée de l'hôtel, le personnel à l'accueil nous a jamais parlé du prix... Mais a part tout ça c'était bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Cher invité, merci pour votre message. Nous regrettons le malentendu et espérons que votre séjour a été agréable. S'il vous plaît nous rendre visite bientôt. Cordialement, Daniel Butzer - Directeur général
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you very much for your good review, which my team and I are very happy about. We hope to welcome you back to Helfmann Park 1 soon. Until then, all the best.Best regards from EschbornSandra & Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Dear Jaqueline,we very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Frankfurt Eschborn Helfmann Park.It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team and are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,Sandra & Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Dear Mourad,Thank you very much for your great review, which my team and I are very happy about. We look forward to welcoming you back to Helfmann Park 1 soon.Best regards and happy weekSandra & Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Dear Boaz,Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sandra & Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Liebe Claudia,vielen herzlichen Dank für Ihre tolle 5-Sterne Bewertung, über die sich mein Team und ich sehr freuen. Wir freuen uns, Sie schon bald wieder im Mercure Hotel Frankfurt Eschborn Helfmann Park zu begrüßen. Beste Grüße aus EschbornSandra & Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2023 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Lieber Markus,vielen herzlichen Dank für Deine positive Bewertung, über die sich mein Team und ich sehr freuen.Wir hoffen Dich schon bald wieder im Helfmann Park 1 zu begrüßen und wünschen Dir eine schöne Vorweihnachtszeit und ein tolles Fest.Liebe Grüße aus EschbornSandra & Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Sandra Schumacher-Bazzoli, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Frankfurt Eschborn Helfmann Park.It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team and are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,Sandra Schumacher-Bazzoli & Team