Note fondée sur 881 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
56 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello vira, We're sorry to hear that your experience with our hotel was not up to your expectations. We would appreciate the opportunity to learn more about your stay and address any concerns you may have. Please reach out to us directly so we can assist you further.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alfred,We appreciate you taking the time to share your exceptional rating with us! It's great to hear that you had such a fantastic experience during your stay. Your feedback is truly valued and we look forward to welcoming you back in the future for another unforgettable stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
C’est un endroit bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alain,Nous apprécions vos commentaires sur notre emplacement privilégié. Nous sommes ravis de savoir que vous avez trouvé notre hôtel bien situé. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite dans la région.
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dominique,Thank you for your feedback! We appreciate your positive rating and hope to welcome you back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
La personne à la réception qui nous a accueilli aucun sourire, semblait blasée de son emploi. On semblait la déranger. Nuit à l’image de l’établissement sans aucun doute…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Eric, Thank you for sharing your experience, and I am deeply sorry for the inconveniences that you had with the room and surrounding cleanliness, encountered during your stay. We are continuously improving upon our services and accommodations while addressing our policies and procedures for minimizing and attending to these situations. We appreciate the feedback and will use it to address our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sandra,We appreciate your time in sharing your feedback. We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Pas très dispendieux mais secteur peu securitaire. Piscine malpropre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Frd,Thank you for sharing this honest review and feedback about our hotel. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2023 sur Hotels
Bonne journée et bon service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Remy,Thank you for taking the time to leave a feedback of your stay with us. We are thrilled to hear that you had a nice day and received good service from our team during your stay with us. Your kind words truly mean a lot to us and we will share them with our team to continue providing excellent service to all our guests. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2023 sur Expedia
Other clients was too noisy, I couldn’t sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by the noise from other guests during your stay. We understand how important a good night's sleep is, and we regret that we were not able to provide you with a more peaceful environment. In the future, please do not hesitate to bring any issues to our attention immediately, and we will do everything we can to rectify the situation at the earliest. We appreciate your understanding and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for a more enjoyable stay.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alfred,Thank you for being a guest with us and for taking the time to share your rating. We hope to earn your business again when you return to the area.