Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Très cher pour ce genre d’hôtel

Publié le 19 juill. 2019 sur Hotels
Accueil très désagréable. L’hôtel était vide et il nous ont donné la chambre la plus éloignée de la plage, à l’entrée de l’accueil. Pas de négociation possible. La chambre était SALE, moustiques écrasé sur les rideaux avec du sang. Baignoire craseuse... Petit coup de geule pour le personnel de l’accueil pas du tout accueillant et qui font toujours la geule. Merci à Crystal pour les activités nautiques et pour son sourir. Je ne reviendrai JAMAIS.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2019 par Hotel Management Team, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy with your stay. The information has been informed to the Resort Management in order to fix any problems with the room you stayed in. Please note the resort is located next to the beach but units do not have ocean views. We appreciate your feedback as we strive to improve with each and every stay.
2 sur 5
par un voyageur

No wifi in the room, and room is very smelly

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
el Wifi no llega a las habitaciones...hoy en día increíble. La sala común para trabajar es un cuarto con una mesa y una silla, ya está. El gimnasio ha visto sus mejores momentos hace años. Lo peor: la habitación huele muy mal, incluso mi maleta y ropa huele tan mal ahora, que al cambiar de hotel, tenía que lavar todo. La cama muy incómoda, se nota cada muelle.
3 sur 5
par un voyageur

Paradiesische Lage, völlig veraltet

Publié le 12 août 2023 sur Hotels
Das Hotel liegt an einem wunderschönen Strand. Der Pool ist super und die Grottobar auch. Das Personal ist sehr hilfsbereit. Aber... Das Hotel ist sehr veraltet. Ausserdem versuchen sie einem Timesharing aufzuschwatzen. Alles Kostet extra. Beachhandtuch 10$ kaution, Schlüsselkarte 20$, eine Fahrt zum Hafen 8$. Alles in dem Hotel ist ab 18.00 uhr geschlossen. Nicht mal Wasser oder so kann gekauft werden!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! Your feedback is appreciated and important to us. It has been shared with Hotel Management. Please note that the towel and key deposit are refunded once returned. We thank you again for taking the time to send your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We take your rating seriously. We hope to see you again and that your next visit with us would not only meet but exceed your expectations.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
When we got there the room wasn’t ready;however, the front desk service clerk was very nice and accommodating. She didn’t everything within her power to get us to our room within an hour. The room I stayed in AC was leaking so we had to change rooms in the middle of the night; however, they did allow us a late checkout to compensate.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2023
The location next to a gorgeous beach was great, the property itself was extremely dated. The most disappointing element of the stay was the poor concierge. The woman running the desk was very unhelpful and unknowledgeable about local excursions, bike rentals etc. and No WiFi in the room! Ughh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with the concierge was not pleasant. First, let us express our sincere apology on behalf of the Resort. We wish to inform you that this issue has been brought to the attention of the General Manager and is being addressed in order to prevent similar incidents from occurring in the future with the Tour Desk. The Resort offers free WiFi in the Lobby and other public areas; however, it is not offered in the rooms. Once again accept our sincere apologies.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2023 sur Expedia
The pool and slide are awesome but the floor of the pool made it look dirty. Didnt like the tv was static could hardly view and internet service only at restaurant and around pool and lobby and also internet is really slow so people can’t do important work over internet in a timely fashion. Really important to get faster internet and available in rooms for me to come back to resort. Worst RCI resort i have ever been to. If they would update property would be awesome place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2023 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Please note the pool does have a different color shade on the flooring. We apologize for any inconvenience you encountered with our internet service. Your feedback is important to us and it has been addressed with Resort Management.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2022 sur Expedia
Pool and adjacent beach make this place. Also beach restaurant food and staff well above average.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2022 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2022 sur Expedia
Great location to the beech and the pool. The grato bar was awesome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2022 par Management Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juin 2022 sur Expedia