Note fondée sur 717 évaluations de clients

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4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Kristine Chan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4* rating! We are honored to have had the opportunity to welcome you to our hotel.Kind Regards,Kristine ChanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Très bel hôtel avec une jolie piscine, une restauration de qualité. Très bon rapport qualité/prix. Service impeccable. Seul bémol: hôtel un peu loin de tout
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel confortable

Publié le 18 févr. 2019 sur Hotels
Très beau séjour dans cet hôtel très confortable. Chambre attrayante avec balcon et vue sur la mer . Très bon buffet avec nourriture très variée pour le petit déjeuner ( a l’occidental, chinois et indien) . Nous avons aussi beaucoup apprécié le restaurant pour les soupers . A 10 minutes de navette pour le marché de nuit et à 45 minutes de navette pour le centre de George Town . la position un peu excentrée et le peu de centre d’interets Près de l’hotel Seraient les points faibles autrement le personnel est très accueillant et attentionné. Bon wifi mais avec reconnexion quotidienne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2019 par Karim Schadlou, Gestion de l’hôtel
Dear Marie C, Thank you for leaving us with a great review. I am pleased to hear that you have enjoyed your stay with us and that you were impressed with our breakfast spread at Makan Kitchen. I look forward to welcoming you back to DoubleTree Resort by Hilton Penang again soon. Sincerely, Karim Schadlou General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Sehr guter Standard für ein vier Sterne Hotel. Ist gut geeignet für Familien mit mittel alten Kindern.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Kristine Chan, Gestion de l’hôtel
Greetings! Thank you for making us your hotel of choice during your recent trip to Penang. We are delighted to learn that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Kristine Chan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Very nice family resort with ocean view. Good breakfast, facility overall. Room and bedding was very comfortable. Only one thing is it's little far from the main shopping mall. Other than that, it's a recommendable resort hotel for a few days relaxation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Kristine Chan, Gestion de l’hôtel
Greetings! Thank you for making us your hotel of choice during your recent trip to Penang. We are delighted to learn that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Kristine Chan General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Wifi was down one day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Kristine Chan, Gestion de l’hôtel
Greetings! Thank you for taking the time to provide us with a detailed review of your most recent visit. Thank you for also highlighting on the WiFi experience that you have addressed for further improvement. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Kristine Chan General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Kristine Chan, Gestion de l’hôtel
Greetings! We are very sorry we did not meet your expectations generally. Perhaps there were some incidences which we overlooked and did not Make It Right for you. We’d greatly appreciate if you could share with us and define on the aspect where we could improve on to serve you better. Sincerely, Kristine Chan General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Kristine Chan, Gestion de l’hôtel
We hope that there will be another opportunity to deliver the true and warm Hilton hospitality experience to you. It is my sincere wish that despite your not so ideal experience, you would still choose to return to our resort on your next trip to Penang. I ask for only this opportunity so as to accord you a memorable stay experience – one in which you are entitled and certainly expected of us. RegardsKristine ChanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Kristine Chan, Gestion de l’hôtel
Greetings! Thank you for making us your hotel of choice during your recent trip to Penang. We are delighted to learn that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Kristine Chan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Beautiful resort ! Front desk staffs are friendly and polite. The only area requires improvement is the breakfast ..layout and quality of ingredients. Overall, service staffs are attentive and helpful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Kristine Chan, Gestion de l’hôtel
Greetings! Thank you for making us your hotel of choice during your recent trip to Penang. We are delighted to learn that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Kristine Chan General Manager