Note fondée sur 290 évaluations de clients
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4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par M-HELENE
Publié le 16 juin 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
All good
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
I booked via Expedia and paid 217 AUD. Motel asked for 200 AUD deposit. Received the deposit back after 2-3 days, that's fine. Was told and understood well that the motel have had prior bad experiences with guests but given this was the only place that asked for a deposit, and wasn't the nicest accommodation we've stayed within our 3 weeks travel in Western Australia, this didn't leave a good feeling. Not sure if Aussie guests were asked the same.
par un voyageur
Our go-to Gero... Very clean and friendly staff
Publié le 3 déc. 2023 sur HotelsPerfect for family travelling - everything was clean, newly renovated, safe and clean for a little one to run around and very friendly staff... Our go to in Geraldton 10/10
par un voyageur de Hayward
Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
The room service was great. The check in didn’t go smoothly as our key lock wasn’t loaded py