Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 8 nov. 2018 sur Expedia
Le petit déjeuner est vraiment bien cependant pour le reste on s'attendait à mieux vu le nom.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Quality Hotel Strand, Gestion de l’hôtel
Hei DanielTusen takk for rating. :DDette setter vi utrolig stor pris på.Velkommen tilbake skal du være. :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Quality Hotel Strand, Gestion de l’hôtel
Hei Arve :DTusen takk for rating og topp score!Dette setter vi utrolig stor pris på :)Velkommen tilbake skal du være :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Quality Hotel Strand, Gestion de l’hôtel
Hei Jan Erik :)Tusen takk for rating. Dette setter vi utrolig stor pris på.Velkommen tilbake skal du være. :)
5 sur 5
par un voyageur

Anbefales

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Trives veldig godt her, God priser på rommene Hyggelige ansatte Sov kjempe godt Litt dårlig trykk i dusjen men ellers veldig fornøyd 🙂🙂💜💜
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Quality Hotel Strand, Gestion de l’hôtel
Hei Ina Så koselig tilbakemelding og rating! :DDette setter vi så utrolig stor pris på.Velkommen tilbake skal du være. :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Quality Hotel Strand, Gestion de l’hôtel
Hei Oline! :DTusen takk for topp score! :) Dette setter vi utrolig stor pris på.Håper du koste deg hos oss. :)Velkommen tilbake skal du være.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Quality Hotel Strand, Gestion de l’hôtel
Hei Morten :)Tusen takk for rating, dette setter vi stor pris på. :)Ha en fin dag og velkommen tilbake.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Quality Hotel Strand, Gestion de l’hôtel
Hei :)Tusen takk for rating, dette setter vi stor pris på. :)Ha en fin dag og velkommen tilbake.
5 sur 5
par un voyageur

Flott hotell med hyggelig lite spa

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Quality Hotel Strand, Gestion de l’hôtel
Hei TomTusen takk for rating, dette setter vi stor pris på. :)Ha en fin dag og velkommen tilbake.